Bokmalen

(null)

(null)

(null)

(null)

Alltså dessa barn. 
Vi tog en tripp till Väla idag, tjejerna hade studiedag så det va lika bra att slå två flugor i en smäll. 
Lava och Nova behövde nya vårjackor och jag antog att Väla va rätt tomt vid detta laget, så vi begav oss dit.
När vi gick där och tittade i affärerna så stannade Lava till vid en specifik affär. 
Guess which? Akademibokhandeln såklart 😊

Hon hittade det hon letade efter, de tre sista böckerna i bokserien Warrior Cats. Det finns tre delar till men dom är inte översatta än så Lava håller sig. Men nu har hon tre böcker till att läsa.
Det är underbart när ens barn investerar sina pengar i böcker istället för godis och annat onödigt.
Jag är stolt över dom ❤️❤️

Jag lovade att visa medaljen som Nova kom hem med. Här är den: 

(null)

Lava får sin imorgon på träningen. 
Duktiga tjejer 🥰
Nu är det dags att nanna. Imorgon ska jag ha digitalt möte med min VFU grupp. På grund av  viruset så får vi inte träffas på universitetet.
Dom har ställt in alla föreläsningar och vi väntar fortfarande på besked om huruvida vi ska ha vår VFU eller ej. Skolorna vet ej om de kommer stänga ner i nuläget och det påverkar ju alla som har sin VFU. 
Fia skulle gått ut idag på sin praktik men hon har fått besked om att den inte kommer bli av. 
Det är helt sjukt detta.

Folk beter sig så illa för att de inte har nån kunskap om det faktiska läget. De litar på löpsedlar framför den väsentliga informationen + det logiska tänkandet.
Det är precis som att alla har slutat tänka. 
De låter rädslan styra.

Men men, jag är övertygad om att detta kommer blåsa över precis som fågelinfluensan och svininfluensan. Same same, But different!! 

Nu är det natti natti 🌟🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0