En dag i skogen

Eller ja, det blev två timmar iallafall. Bättre än ingenting. Jag håller på att bli tokig av att bara sitta inne. 
Så jag och tjejerna drog till Mölledammarna 😊🌳🍂🍃🌞

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det va skönt att höra fågelkvitter och vinden som drog i löven. 
Jag trodde dock att jag skulle komma hem med mer energi än jag gick med...fel av mig. 
Trött som en gnu för tillfället, men ja....🤷🏼‍♀️

Ikväll blir det lite busskörning! Får se om jag får med mig några passagerare. Igår va det rätt torrt ute. 

Ha en fin fredag 🍷😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0