Flowers!! Don’t mind if I do.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

In i sista sekunden rörde sig fingrarna över tangentbordet. 
Pappa kom lite tidigare och jag va i full gång med att revidera examensarbetet med Emma. 
Vi va till slut tvungna att pausa.
Ikväll när gästerna hade stängt dörren så satte jag mig med datorn igen.
Riktigt trist när jag egentligen ville mysa med tjejerna, men arbetet ska lämnas in på måndag. Så det va inte så att jag kunde välja nåt annat.
Klockan 20.32 skickade jag in vårt arbete.
Förhoppningsvis är vi klara för inlämning nu.

Nu ligger flickorna och sover medan jag ligger i soffan och känner hur ryggen värker.
Det har gradvis blivit värre, men det är inte konstigt. Jag sitter nästan aldrig ner, är alltid på språng.
Det visar sig på kvällen när jag lägger mig i soffan.

Snart är det dags för min undersökning och jag ska prata lite med dom där. 
Jag har ju en oro men jag vet att det inte är något. Det är bara skönt att få en bekräftelse. 
Jaja vi får se vad som händer.

Nu ska jag sova, riktigt gott.
Imorgon är det gymnastikträning igen.
Nova hämtade sin medalj nu sist.
Har inte tagit nån bild på den, ska absolut göra det så ni får se så fin den är.
Lava ska försöka hänga på imorgon så hon kan hämta sin oxå.

Natti natti 🌟🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0