Knaperi knaperi knus

Jag somnade i soffan. 
Jag vaknade av ett ljud. 
Det knaprade, prasslade. 
Jag förstod ingenting men tände min lampa på mobilen. Lös runt lite men såg ingenting. 
Så jag lade mig igen efter att jag hade släppt in Turbo. 

Efter en stund hör jag hur Turbo gnäller i köket. 
Jag kallar på honom. 
Samtidigt som jag kallar på honom ser jag i ögonvrån att något sticker fram på armstödet. 

Där sitter en liten mus. Håller koll på Turbo och struntar totalt i mig. 
Sen smiter ner under soffan när Turbo kommer. 

Men alltså va!!!! 

Jag lyfter på soffan och TJOFFF så är musen i Turbos mun. 
Han går ut i köket och jag tänker att jag ska ta liket....men då släpper kattfan musen. Han tycker att han ska leka lite. 

Jag gillar inte den naturen som katter har, tortyr m.m. 
Men istället för att göra det som han ska göra, det vill säga äta musen. Så tabbar han sig och tappar bort musen.
Så nu har vi en mus i vårt hus 🤷🏼‍♀️ 

Trött jag blir 😅

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0