Tropikariet

Men hallååå!! Vilken underbar dag vi har haft. 
Först kalas för Lava igen, denna gången på Tropikariet. 
Något jag strax rekommenderar då personalen är väldigt kompetent och födelsedagsbarnet får göra väldigt mycket. 
Lava va supernöjd när vi gick därifrån och de andra barnen verkade oxå vara tillfreds. 

Vi körde hem och tog det lite lugnt innan det va dags för första gymnastikträningen på länge. Tjejerna va inte jättetaggade men när de väl kom dit så hoppade de på som vanligt.

Nu är vi hemma. Tjejerna har duschat och vi har ätit middag. 
Jag ska sätta mig med lite planering inför VFUn. Imorgon är första dagen och som det ser ut nu så ska både Lava och Nova till skolan. 
Jag håller tummarna att allt går bra.
Innan VFUn ska jag besöka sjukhuset. Det är en undersökning som ska genomföras och sen bär det av till Glumslöv.

Jag är väldigt nervös och förväntansfull på den här sista kursen. 
Jag vill känna att jag klara detta. Sista chansen nu liksom. 
Så jag tittar på lite material till tema våren som klassen har just nu. Det är inte lätt när man inte har träffat som men jag hoppas att Robban har överseende med det. 
Tror jag kommer köra igång på riktigt efter påsklovet. Så jag ska försöka lära känna barnen nu bara. 

(null)

Turbo tar igen sig efter en uppenbarligen tuff dag 😅 i bakgrunden kan ni se Lava som ägnar sig åt en av sina passioner (målande). 
Just nu försöker hon bli inspirerad av Pokémon för att skapa sina egna versioner av Pokémon. 

Här är lite bilder från dagen, ha en fin kväll 🌸

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0