Tur i skogen

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Mellan läxorna och matlagning tog jag och Nova en tur till skogen. 
Fia, Emmy och Molli gjorde oss sällskap. 
Lava ville stanna hemma, hon tyckte att vi hade varit ute i skogen tillräckligt mycket nu de senaste dagarna. 
Så hon fick i uppdrag att dammsuga mellan legot och tvn 😊

Igår tog vi en tur ner till skateparken. Jag glömde lägga ut bilderna från igår.
Här kommer dem 😊
(null)

(null)

(null)

Imorgon är det fredag, då ska jag ut och köra lite buss. 
Så imorgon blir det en tripp till affären för att handla hem maten till Lavas kalas på lördag. 
Jag jobbar till småtimmarna på lördagmorgon så det hinns inte med då. 
Ska bli trevligt att träffa farmor och farfar, Viktor och Sandra + föräldrar.
Tyvärr ringde hon som skulle göra Lavas tårta idag och meddelade att hon blivit dålig. Så det blir tyvärr inte nån dinosaurietårta heller 🤷🏼‍♀️
Trist då Lava hade sett fram emot den, men det är inget att göra åt det. Jag får se vad jag kan hitta för annat imorgon. 

Nu ska jag krypa till kojs. 
Tjejerna får vara hemma imorgon oxå, lika bra nu när dom varit hemma hela veckan. 
Så håller vi tummarna att dom är hostfria till på måndag. 

Natti natti 🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0