Vad har du att erbjuda mig

Det är söndag. Barnen har precis vaknat och jag har gjort en stark kopp kaffe och min vanliga skål med gröt och bär. 

Så vad har du min kära söndag att erbjuda oss? 
Jag vet att det är gymnastik men sen då, innan dess.

Igår lämnade jag och Emma in vårt arbete till vår handledare. Så jag väntar på feedback från henne. Men nu då? 
Det snurrar med många tankar vad vi kan göra, men allt inkluderar en dator och mer jobb. Fler måsten. 
Jag är ju med i vår styrelse och med det kommer en del förpliktelsen. 
Det ska göras och nu när jag har skrivit på examensarbetet så har det gått bli lite åsidosatt. Så jag känner väl att jag skulle behöva ta itu med det oxå. 

Många saker har varit stressande sista tiden och jag vet att jag inte har nämnt den allra största orsaken. 
Jäkla Corona virus.

Jag bryr mig inte nämnvärt men det är så mycket som kommer med en hysterin som just nu florerar. 
I fredags pratade jag med Fia. Hon hade fått info från sin skola att hon kanske inte skulle få göra sin VFU. I Danmark och Norge har dom stängt skolorn ju. 
Jag blev så arg, för om jag inte kan göra min VFU så betyder det att jag inte kan ta examen. 
Jag menar.....vad ska jag göra då? 
Jag har varit så orolig och stressad över min tenta och att jag va tvungen att klara den för att få ta examen...och nu kommer detta.
Nåt som jag överhuvudtaget inte kan styra över. 

Jag håller tummarna att utvecklingen går på rätt håll. 

Nu önskar jag er en fin och lugn söndag 🌸
Va rädda om er och tvätta händerna ofta 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0