Konsten att göra ingenting

Det är svårare än vad man tror.

Jag vill inget annat än att bara ligga i soffan och känna ett lugn inom mig. 
Men just nu känns det svårt.

Hjärnan går på högvarv och trots det är jag inte mer effektiv....snarare tvärtom. 
Jag behöver hitta tillbaka till mitt fokus. 
All oro och stress runtomkring mig håller på att komma ikapp mig. 

Rör inget!! 
Träffa ingen! 
Tvätta händerna! 
Håll andan! 
Träna inte på offentliga gym! 
Tvätta händerna lite till! 
Behöver du verkligen åka dit? 
Är det verkligen nödvändigt? 

Nej! Usch! Detta får ta slut snart.
Jag har en trötthet som inte ger med sig.
Men ja, antar att det blir så ibland.
Jag måste bara försöka att inte ta på mig en massa saker....släppa det. 
Låt någon annan göra det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0