Biomys

Fredag och slutet på vardagen. 
Det firar jag och tjejerna med tacos och bio.
Vi såg Trollz 2 och vi gick därifrån väldigt nöjda.
I bilen hem sjöng vi högt från spellistan från filmen. 

Nu ligger jag i soffan och barnen har lagt sig. 
Tyvärr anar jag en förkylning igen och jag ber en stilla bön om att jag mår bättre imorgon. 
Jag hade tänkt träna imorgon. Det har inte blivit nåt i veckan och då tänkte jag ta igen det fre-sön. 
Men ja vi får se.

Imorgon ska Lava på kalas så jag får lite egentid med Nova. Det är så viktigt, dessa stunderna man får med barnen enskilt. 
Det är då du verkligen är DÄR med dom. 

Ett grattis vill jag ge till Viktor idag. Han skrev på sitt anställningskontrakt för Börje Jönssons åkeri. 
Så nu är han officiellt en lastbilschaufför 😁 
Äntligen slipper han måleriet och kan fokusera på något som han verkligen vill göra. 
Så grattis till dig. Du förtjänar endast det bästa här i världen 🥰
Bästa pappan är du 😊🌟

Nu säger jag god natt! Lite sovmorgon får jag imorgon men det är ändå gymnastikträning som står på morgonagendan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0