Dop och lite träning

Idag va det Frans dag. Han blev döpt i Himmelsfärdskyrkan i Höganäs. Det va vackert som vanligt. 
Vi åt god smörgåstårta och sen kaffe. 
Tack för att jag fick dela denna dag med er Kewin och Tea ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Efter dopet åkte jag hem, bytade om...sen mer till gymmet. 
Det gör ont i hela kroppen efter två dagarna träning...men det känns ändå skönt att ha kommit igång. 

Nova ringde innan och ville sova hos mig inatt. Så just nu står hon i duschen och snart sitter hon här i soffan hos mig ❤️ som jag har saknat henne. Imorgon får jag krama om min stora tjej oxå. 
Äntligen är det min vecka ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0