Nya Nails 🍂

Hösten nalkas och vad passar inte bättre än att fixa lite höstiga naglar.
Så här blev resultatet 💅🏼🍂😁
(null) (null)

Jag blev sååå nöjd! Jag tog en annan nyans på nageln, lite gråbeige. Superfin ❤️

Dagen är snart slut. 
Jag sitter i soffan och kollar på Idol. Ett glas vatten och en clementin ligger framför mig. 
Varför detta frågar ni er kanske 🤔
Tja....det är helt enkelt inte kul att sitta själv och mysa. Barnen är ju hos Viktor ikväll. 
Sen tog jag mig ner till gymmet innan oxå, då känns det onödigt att trycka en massa onyttigt då. 

Nää, nu får det bli en liten "vit" helg/vecka/månad. Vi får se vilken definition som passar bäst 😉

(null)

Snart kommer träningen ge lite mer resultat. Då syns mina "så kallade" muskler lite mer hehe. 

God kväll 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0