Lång lång promenad

Igår blev det en lång runda. Närmare bestämt från Åstorp till Skäralid. 

(null)

(null)

Min klocka dog efter tre mil så jag kunde inte dokumentera den sista milen. 

Det känns i benen och fötterna idag. Men det gick ändå väldigt bra. 
Det blev totalt 12 h som jag var iväg. 

Jag mår verkligen som bäst när jag får vara ute i naturen. Jag vet att jag har sagt det innan men det är verkligen så. 
Tanken var att vi skulle gå Bjärehalvön men det blev ändrat. Så nu blev det 4 mil (lite mer) och nästa gång blir det 5 mil ☺️ 

Känns bra när kroppen är så stark och klarar av påfrestningarna. 

Idag ska jag och flickorna käka lite påskmat hos R&R. Robin och Erica och Pappa kommer oxå. Ska bli trevligt.
Tiden springer iväg nu....snart är livet över. Det hade varit trevligt med en vecka till....men men. 

Nu ska jag ta tag i mitt liv. Klä mig och bege mig ut på en promenad med Lava. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0