Påsk 🐣

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kl 14.00 gick vi innanför dörren.
Det vankades god mat och trevligt sällskap. 
Barnen lekte med Inez medan vi pratade om allt mellan himmel och jord.

Nova ville fixa till sig inför firandet så jag våfflade hennes hår. 
Alltså så häftigt 😁 jag blev lite Avis....vill oxå ha megakrull ❤️

Tusen tack till R&R för allt. Det blev en mysig kväll och vi var väldigt nöjda när vi kom hem. 
Nu ska jag strax lägga mig. 
Imorgon blir det handling inför kalaset. 
Sen blir det chillmode eller ja kanske ett pass på gymmet först. 
Barnen ska vara hos Viktor så jag får kvällen själv. Får passa på och kolla nån bra film 🍿 

Natti natti 🌛

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0