AW

Igår bar det iväg till Landskrona. Innan dess var det jobb och sen inom affären och handla en snabb lunch. Vad passar inte bättre än en fin liten Burek. Så Nice att dom börjat sälja det på Coop 😅👌🏼 måste erkänna att det var ett tag sen jag åt en. 
Jag körde och hämtade upp Joakim sen rullade vi ut på motorvägen i riktning mot Landskrona. 
Molly öppnade sitt hem för oss och det bjöds på paella och god dricka. 
Jag köpte med mig eget eftersom jag var körandes. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag hade en trevlig kväll och den blev ännu bättre sen när jag begav mig. 
En perfekt fredag helt enkelt. 

Idag har jag tränat lite. Det var fint väder så jag gick ut på en PW och sen körde jag ett träningspass här hemma.
Jag hade en del skolarbete att komma ifatt med så jag varvar det med serier. 
Skönt att bara vara hemma.

Fia kom en stund på förmiddagen. Det va skönt att få prata lite, bara få umgås med en av mina favoritpersoner. 

Nu ska jag strax krypa ner under täcket. Imorgon blir det ännu ett tufft gympass. 
Ha en fin lördag 🍷

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0