Good to be back

(null)

(null)

Första dagen gick väl bra 👍🏼 
Det va som vanligt mycket info som skulle tryckas in i huvudet, det gick sådär.
Vi hade lite lekar och åt en god lunch, supertrevligt.
Sen fick vi en liten stund på oss med betoning på liten, att fixa till i klassrummet. 
Jag saknade tre bänkar, hade grejer överallt på fel plats. Så med andra ord fick jag inte gjort det jag ville.
När klockan visade 16.08 så hade fortfarande en hel del att göra. 
Det underlättade inte heller att jag hade en träningsvärk från Lucifers djupaste hålor. 

Imorgon ska jag på HLR utbildning mellan 9-12. Sen kör vi direkt till jobb. 
Där ska vi fortsätta att ställa iordning. 
Dagarna kommer att flyta på snabbt den här veckan. Jag ser fram emot att träffa alla fina elever igen. Sen ska jag ju få 3 nya till min grupp (därav 3 bänkar för lite). Ser verkligen fram emot att få träffa dem.

Nu ikväll har tankarna varit många.
Det känns lite…..som att jag håller på att gå in i en nya era av mitt liv.
En ny del som innefattar nya saker, nya människor. Det har varit så skrämmande innan men nu känns det bara rätt.
Jag skyndar långsamt, det har jag alltid gjort.
Det har hjälpt mig att inte rusa in i saker. Jag vill gärna känna efter, innan jag agerar. Nu har jag känt tillräckligt och är trygg med mina val. 

Det är dags att öppna en ny dörr. 
Dags att stänga en annan. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0