Träning efter träning

Idag begav vi oss till Jumpyard. Håll i hatten men jag hoppade faktiskt oxå. 
Jag fick till några volter så jag var väldans nöjd när vi avslutade för dagen. 

Jag körde lite rygg och armar igår på gymmet. Idag ska jag och Christer äntligen få till ett pass. Jag hoppas på lite axlar idag.
De behöver en genomkörare. 

Idag började jag så smått att titta på jobbsaker. Jag kollade min Mail och gjorde en lista (terminens första men absolut inte den sista) med saker som behöver fixas innan eleverna börjar.

Det märks verkligen att jobbet närmar sig. Saker ploppar upp i huvudet hela tiden nu. 

Ooh! det måste jag fixa.
Just det, det ska jag skriva upp.
Mmhmm det måste jag komma ihåg. 
Glöm inte att…

Det är ju inte bara jag som börjar jobba.
Barnen har sina saker som måste fixas med.
Planer kring läxor, gymnastik och kommande ridning ska läggas upp.
Jag behöver fixa ett möte med både Lavas lärare och Novas.
Mmm, där är en del som ska göras.

Men, har jag bara en struktur så löser det sig.

Nu ska jag ta en stund och sätta mig ner innan jag ska iväg till gymmet. 
Wish me luck!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0