Välkommen hem

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Från de soliga vyerna till regn och en oändlig mängd smutstvätt. 
Det va en kontrast….verkligen. 

Nu är det en vecka kvar sen är ledigheten slut och allvaret börjar igen. 
Ska bli skönt att komma in i lite rutiner igen.

Dem här veckan kommer spenderas med att komma in i rutinerna igen. Ska ställa klockan. Lägga mig i någorlunda tid. Ja ni vet!! 

Viktor började på sitt nya jobb idag. Så nu slutar han äntligen i normal tid. Detta betyder att tjejerna kommer kunna spendera mer tid med sin pappa (och Sandra såklart).
Så den här veckan är lika mycket för mig att komma in i rutinerna som för Viktor och Sandra att vänja sig vid att ha tjejerna på kvällarna och morgnarna. När skolan kör igång blir det plötsligt på allvar.
Upp i tid, läxor, aktiviteter m.m. 
Men jag är övertygad om att det kommer gå galant för alla. 

Nu säger jag god natt 😁🌺💤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0