En ny vecka!

TrĂ€ning med Christer idag đŸ”„ en lagom svettigt benpass. 
KĂ€nns bra nĂ€r man Ă€r klar Ă€ven om gymmet inte Ă€r mitt favoritstĂ€lle 😅

Jag föredrar de lĂ„nga vandringarna ute i det gröna (eller som nu det vita). 
Jag har bestĂ€mt att jag ska gĂ„ BjĂ€rehalvön vecka 13. Jag hinner förbereda mig mentalt. Jag ska trĂ€na genom att gĂ„ lite lĂ€ngre strĂ€ckor med viktvĂ€sten. Den Ă€r pĂ„ 10 kg och packningen som jag kommer ha med mig lĂ€r vĂ€ga lite mer Ă€n sĂ„. 

Det ska bli kul att se vad kroppen klarar av. 

Imorgon nĂ€r det av till jobb. En ny vecka vĂ€ntar. Morgondagen bestĂ„r av en del möten. Sen ska jag lĂ€mna in bilen pĂ„ service. 

Nu Àr det dags att krypa till kojs.
Natti natti 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0