Den långa vandringen

Kl. 08.00 började jag min vandring. Allt var förberett och jag hade en plan för hur långt jag skulle gå innan jag pausade.
4 etapper totalt.
Total sträcka = 5,3 mil.

Hur gick det då? 

Jag var tillbaka vid bilen nästan exakt 20.00. Så 12 timmar tog vandringen. 
Jag lyckade skära mig i foten när jag skulle svalka mig i havet.
Jag fick blåsor på fötterna. Benen krampade de sista 5 km. Enbart psyket och viljan fick mig att ta mig fram efter ca 4 mil. 
Sen tappade jag mitt fodral till min airpods.

Men förutom det var det en helt underbar vandring. Utsikten var otrolig och naturen ska vi inte prata om. Vart man än tittade så blev man förundrad över allt vackert i vår värld. 
Jag gick genom hagar med får, kor, lamor. 
Mina skor fick ta sig över alla möjliga underlag.

När jag kom hem så kände jag mig bokstavligt talat sjuk.
Feberfrossa och smärtor kom och gick. Det är verkligen påfrestande för kroppen att göra en sån här vandring. Jag kommer nog inte att göra det igen, iallfall inte i en vandring. 
Möjligtvis att jag går den här rundan fast att jag stannar efter halva vägen och övernattar. Då blir det lite mer behagligt för kropp och sinne. 

Jag är stolt över mig själv, jag gjorde det. 

Här kommer lite bilder från vandringen 😁
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag har jag varit och handlat det sista inför resan. 
Jag har plockat ihop allt jag ska ha med.
Nu återstår barnens kläder. 
Det närmar sig, sakta men säkert.
Jag lade mig för att vila lite nu för en stund sedan. Då somnar jag och sover så hårt att jag inte hör larmet. Så nu missade jag min tid hos nagelteknologen 🥺 typiskt! 
Som tur är så har jag världens bästa sådana, så hon kunde klämma in mig imorgon istället. Är så tacksam för snälla fina Hanna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0