En stund av stillhet

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag och Lava satt och ritade innan idag.
Vi fick en stund tillsammans. Inte många ord blev sagda, men stunden var åh så värdefull ändå. 

Innan dess var vi hemma hos Sussi och fikade. 
Rosa maränger, glass och jordgubbar 🍓 bjöd hon på. Smaskigt värre 🥰

När vi kom hem från Sussi så drog jag ner till gymmet. Det blev lite rygg och jag gjorde ett försök till en pull up. Det gick som vanligt 😅 alltså inte alls. 
Men men, jag kämpar på. 
Snart snart ska jag nå mitt mål. 

Nu ska jag ta nästa steg i min träning. Jag ska titta lite på kosten. Samtidigt ska jag öka fettförbränningen. Inte så som vissa gör inför  en tävling. Nej! Detta ska vara ett långsiktigt mål som jag mår bra av. 
Det kommer ta tid men det är på det sättet man får ett hållbart resultat. 
Det här ska bli kul 😁🌺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0