Kejsarens nya kläder

Skillnaden är bara att mina inte är genomskinliga. Dom var så så fina, älskar den gula färgen. 
Det finns få saker som motiverar en till att träna som nya Work out kläder 😁

(null)

(null)

(null)

Imorgon kör jag igen. Tror det blir bröst, biceps, tripceps då.

Det har inte blivit så mycket träning som jag hade tänkt mig, men det är okej. 
Jag frågar mig rätt ofta, vad är syftet? 
Mitt mål just nu är att bli starkare än jag någonsin varit. MEN jag värdesätter mycket annat i mitt liv samtidigt. Så om jag inte kommer till gymmet så ofta som jag vill är det okej. 
Jag kommer nå mitt mål (tror jag redan gjort det faktiskt) men det kommer bara ta lite längre tid. 

Vad är syftet? 

Den frågan kan vi alla applicera på många andra områden i våra liv. 
Med rätta, vi borde ställa oss den frågan. Har vi inget svar är det egentligen ett svar i sig. 

Varför vill jag ha det där jobbet? 
Varför älskar jag den där personen? 
Varför stannar jag kvar i den här relationen? 
Varför tränar jag? 

VAD ÄR SYFTET????

Många gånger blir vi förvånade över hur banala våra svar är. Hur enkelspåriga vi är. 
Vi har svårt att gräva lite lite djupare. För egentligen vill vi nog inte ha svaret. 
Då blir vi plötsliga sårbara.
Vi blir skyldiga att göra något åt det faktum att vi inte nåt dit vi vill. 
Vi måste anstränga oss och kanske (håll i er nu) kliva utanför vår komfortzone. 

För vet ni vad. Livet är jobbigt. Det är rörigt och många gånger går vi vilse. 
Men det är okej, för vi hittar alltid tillbaka till vägen igen. Och det bästa är….att när vi hittar tillbaka så har vi en mängd erfarenheter med oss. 
Vi formas hela tiden.
Vi blir aldrig färdiga.
Det är livet, som en chokladask. 

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0