Vi kör ett pass till

Det var varmt idag med. Vad passar inte bättre än ett träningspass då. 

Idag körde jag bröst och biceps/triceps. 
Det gick sådär. Jag är van vid att ha Christer vid min sida som skriker i mitt öra 😁 
Så jag är nöjd men det hade kunnat gå lite bättre.
Men nåt som var roligt var att kunna se resultatet av min träning med egna ögon. 
Jag var ensam på gymmet så jag passade på att filma min rygg när jag körde lite omvända chins. 
Ryggen är nåt som jag aldrig annars ser. 
Det var en välbehövlig boost för mig. 

(null)

(null)

Ge aldrig upp! 
Sätt ett mål och jobba hårt för att uppnå det. 
Den känslan av tillfredställelse finner du sällan någon annanstans 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0