Bläsinge

Men oj vilka två
Dagar det varit. 
Riktigt roliga men otroligt intensiva rent socialt. Jag blir väldigt medveten om mina begränsningar på den fronten. 
Jag är ju en ensamvarg, har nog alltid varit det. 

Nu ligger jag här i soffan och njuter av mitt första sommarlov som precis har börjat. 

Vilken resa det har varit. Jag har lärt mig så mycket. Både om mitt eget kunnande men oxå om allt jag behöver utveckla. Vad pedagogik egentligen innebär…..bortom utbildningen. 
Jag ser fram emot nästa läsår. Då kommer det bli mer nya saker men jag tror jag kommer möta dom på ett annat sätt. 

Här kommer lite bilder från Bläsinge.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0