En cykeltur

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Karantän. 
Smaka på det ordet.
Det smakar surt och beskt.

Covid-19 har till slut hamnat hos oss.
Nova testades positivt och vi har hållt oss inne sedan igår. Men det var svårare än vi trodde.
Nova underhöll sig så gott hon kunde.
Hon målade och gjorde glass. Hon red runt på sin käpphäst och kollade på serier. 
Till slut var hon så uttråkad.

Så idag sken solen precis som igår och vi bestämde oss för att ta en cykeltur.
Det blev en tur som så här: 
Mörarp-Påarp-Bårslöv-Gantofta-Råå-Rydebäck. Sen cyklade vi hem igen. 
Undrar hur många mil vi avverkade?

Det var en riktig skön dag (förutom en öm ända) och jag hoppas det blir fler sådana. 
Ingen tid att passa. Bara familjen och några cyklar. Barnen var glada och bubblade hela vägen. 
Vi behövde verkligen detta.

Imorgon blir det nog en hemmadag. 
Jag ska försöka vänja foten vid att gå lite mer. Så det blir kanske en promenad för mig.
Vi får se 😁 
Hur som helst så måste vi ändå vara hemma i 7 dagar. 

Wish us luck 😉

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt Wikander

Vilken runda ni tog 🚴‍♀️ Ömma i bakarna idag antar jag 🤗

2021-06-05 @ 17:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0