Lite regn är oxå skönt

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En liten blandning av dagarna blev det. 
Vi har varit på kalas för Frans som fyllde 1 år.
Sen har vi varit ute på en skogsvandring (foten höll ihop bra). Det var så skönt att äntligen komma ut i naturen igen. 

Dagarna har varit varma, heta här. Så jag och barnen drog ner till Gröningen och svalkade oss. 

Nu har regnet kommit och det var rätt välkommet. Men tyvärr så drog jag på mig en liten förkylning. Så nu vet jag inte om/när jag kan träna. Jag känner suget i kroppen och vill bara tömma mig på energi. 
Vi får se hur jag mår imorgon. 

Ha en god natt nu, det hoppas jag att jag får. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0