Skolavslutning 2021

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Dagen är här 🌸
Nu går jag på mitt första sommarlov som lärare. Vilken känsla 🥰
Visst! Jag ska jobba fram till på fredag men de sista dagarna känns knappast som att jobba. 
Vi ska på Bläsingegård i Jonstorp. Övernattningar och massa kul står på agendan. 
Det ska bli megaväder oxå så det är sååå roligt. 
Vilka underbara föräldrar vi har. Vi fick en massa fint idag. En bukett, en fin kruka (Ernst), en jordgubbsplanta, servetter och choklad. Tusen tack säger jag bara 🥰

Vi avrundade dagen med att gå ut och äta som vanligt. Det har blivit lite av en tradition när tjejerna slutar skolan. 

Den här gången åt vi på Chopstick House. 
Mums mums!! Jag va vrålhungrig efter en rätt hektiskt dag. 

Nu är det dags att nanna. 
Imorgon ska det städas i klassrummet 😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0