Lördagsträning

Tjejerna hade sin träning idag och jag smet inom gymmet och körde min. 
Det va skönt.
Jag kunde köra lite mer ben än jag gjort innan. 
Sen blev det obligatoriska bröst och axlar.

Imorgon blir det mer träning 🏋️‍♀️ Nice!! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Dagen fortsatte med en tripp hem till Fia.
Där stannade vi till det va dags att kolla på Eurovision. Då körde vi hem och fixade lite jordgubbar och glass och bytte om till myskläder. 
Älskar myset vi har på kvällarna.

(null)

(null)

(null)

Nova lyckades tyvärr att landa fel idag när hon hoppade i studsmattan. Så nu har hon haft ont i nacken och vid bröstbenet. Hon har antagligen sträckt sig men om det fortfarande gör ont imorgon så blir det nog ett besök på sjukhuset. 
Vi håller tummarna att det är bättre imorgon. 

Nu säger vi god natt 🌟🌛❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0