Mindfullness

(null)

(null)

Jag har börjat måla igen. Det är en sorts mindfullness för mig.
Idag har jag varit hemma bara. Jag har skiftat mellan målningen i uterummet och soffan 😊 
Foten behöver fortfarande vila och vara i högläge. 
Målningen blev klar idag. Jag är nöjd. 
Nu har jag påbörjat nästa målning. 

(null)

Jag tänker att jag snart ska gå över till att måla på fri hand. Motiv vet jag inte än.

Imorgon ska jag träna. Jag har fortfarande lite värk sedan mitt sista träningspass...ska bli gött att slita på kroppen. 

Idag har det varit skönt att vara hemma, och inte göra någonting. Det borde jag faktiskt göra oftare. Så idag har det varit katten och jag. 
Jag kan inte låta bli att tänka på det kommande sommarlovet, jag längtar sååå mycket. 
Jag ska ut och gå några dagsvandringar. Måla lite mer. Umgås med min älskade familj...och en massa massa mer.

Tiden som går kommer aldrig tillbaka. Så ta vara på den ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0