Sommaren

Tankarna går i olika riktningar hela tiden. 
Ska vi resa utomlands eller blir det en sommar i Sverige. 
Ska jag njuta här hemma eller blir det dagsturer lite längre bort. 
Många saker spelat in just nu, det kan antingen bli en toppensommar eller den värsta i mitt liv. 

Nu är det bara några veckor kvar sen blir det ledighet 🥰 jag längtar.
Jag hoppas bara att foten är helt bra då. Jag kommer vara ute och vandra en hel del. Ska förhoppningsvis övernatta själv några gånger. 

Just nu ligger jag i soffan. Foten i högläge och Love Island på tvn. Story of my life just nu. 
Jag vill gå lite mer och jag känner att jag kan det men jag vill inte riskera att förstöra nåt med foten. Så jag håller mig stilla. 
Det suger att jag inte kan träna idag. Jag är van vid mina söndagsträningar och det blir liksom fel när det inte blir av. 

Men men, jag får ta igen det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0