Bröllop 💒

Ni vet när något kommer in i ens liv och bara rör runt i grytan. Visst är det härligt 😅

Det medför nya kontakter och ett steg framåt. 
Jag är ju rätt introvert av mig…det senaste året har jag blivit väldigt medveten om denna lilla detaljen. 
Jag trivs i mitt eget sällskap. Jag vill såklart lära känna nya människor men….då får det bli på en bra dag. Nä men skämt åsido, nya människor är ju något positivt men det blir verkligen så tydligt för mig själv att jag inte funkar som de flesta andra. 

Ikväll blev det middag på Barrica i stan. Imorgon vankas det bröllop. 
Ska bli kul. Alltid trevligt att få en ursäkt att använda sina fina klänningar 🥰

Nu är det dags att nanna. 
Natti natti 🥰

(null)

(null)

(null)

(Den blå klänningen blir den jag ska ha på bröllopet) nice 🥰

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0