Onsdagsträningen

Viktor har barnen och jag hade äntligen en stund över. 
Jag kom hem och bytade om sen gick jag ner till gymmet. 
Det va dags att köra lite ben. 

Nu liggen jag i soffan och kollar på en film.
Endorfinerna leker fortfarande i min kropp. Jag är inte trött, jag är dränerad på onödig energi. 
Jag kommer sova gott inatt. 

Det har inte blivit så mycket träning som jag önskat. Utveckligen går långsamt men ändå framåt.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Träningen går bra, det blir hårt emellanåt men det är värt det. 
Jag hade kunnat nå mitt mål lite snabbare om jag hade lagt lite mer fokus på min kost. Men just nu är de där små njutningarna alldeles för värdefulla. 

Mina chips och puffar är min last men även min motivation.
Inget är en så bra motivator som lite puffar 😏

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0