Kalas för Nova ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Mitt ute i skogen hängde ballongerna. 
Grillen va tänd och nu inväntade vi gästerna. 
Det blev en lyckad dag, solen sken och alla hade trevligt. 
Vi gjorde det så Coronasäkert som vi kunde och det uppskattades. 

Jag hade gjort en tipsrunda som alla gäster fick gå 😁 den handlade givetvis om Nova. 

Vi bjöd på burgare och sen kakor och doughnuts till efterrätt. 

Vilken fantastiskt dag ❤️ nu dröjer det ett tag till nästa gång. Det kan vara skönt det med hehe. 

Idag kom jag iväg till gymmet. Jag och Christer körde rygg, ett hårt pass. 
Det blev första och enda passet den här veckan. Inte så bra!! Jag vill verkligen skapa mer tid till träningen. Jag märker att jag inte mår så bra om jag skippar träningen och låter det gå för många dagar emellan. 
Nej! Nu får jag prioritera om. 

(null)

Jag har haft problem med ländryggen efter en träningsskada. Så jag har inte velat/kunnat göra marklyft. Men idag så vågade jag. Men stöttning av Christer och ett väldigt bra träningsredskap så kunde jag nu börja så smått.
Det va så skönt att inte känna rädsla eller oro över att få känningar i länden. 
Jag har en mycket bättre teknik nu och framförallt en bättre bålstyrka. Det ger mig mer stabilitet under dessa övningar.
Det är skönt att känna att man kan göra allt nu. Att inte vara begränsad. 

Nej! Till begränsningar! 

Nähä!! Nu ska jag ut och åka lite MC 😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0