Fortsättningen

Oj! Det var visst ett tag sen jag skrev. 
Sist hade jag bokat resan till Budapest. 

Resan blev precis så underbar som jag hade hoppats på. 
Några dagar av lugn. 
Dagar av intryck. 
God mat och god dricka. 

Det är väl så jag kan sammanfatta resan. 
Jag hade en tanke om hur en weekend skulle vara. Det var faktiskt bättre än vad jag trodde. 
Så det är absolut något som vi kommer göra om. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi hann se nästan allt som vi hade planerat. 

Vart åker vi nästa gång då? 
Vi får se. Just nu är det lite andra saker som står på agendan. 

Roliga saker.
Spännande saker.

To be continued 😁❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0