Hus 🏠

Ja det Ă€r sant! 
Vi har efter en tids letande Àntligen hittat vÄrt hus.
VĂ„rt hem! 
Varannan vecka
..adjö! 

Jag Ă€r sjĂ€lv förvĂ„nad över hur lugn jag varit i hela processen. 
Jag som alltid sagt att ett sĂ€rboförhĂ„llande Ă€r det mest optimala. 
Ja, det stĂ€mmer kanske, eller stĂ€mde för att vara korrekt. 
Nu kĂ€nner jag inte alls likadant. 

Jag vill skapa nĂ„got tillsammans. Ett liv! AlltsĂ„ inga nya bebisar 😂 
Men en tillvaro dĂ€r vi kan dela pĂ„ allt. GlĂ€dje och sorg. Alla smĂ„ stunder kan vi nu ta tillvara pĂ„. 

Det Ă€r sĂ„ roligt och det Ă€r med en förvĂ€ntan som jag gĂ„r upp nu varje morgon. 
Det Àr mycket vi ska tÀnka pÄ.
Alla papper som ska skrivas pĂ„. 
Planering kring flytten.
Men det Ă€r roliga saker. 

Barnen Ă€r lika förvĂ€ntansfulla. Samtliga har redan paxat sina rum. Nova kommer gĂ„ i en skola nĂ€ra oss. Lava fortsĂ€tter pĂ„ samma skola. 
SÄ det mesta flyter pÄ som vanligt.

"Men Àr du inte orolig?"

Nej! Faktiskt inte. Jag kĂ€nner mig vĂ€ldigt trygg. Mikael Ă€r en lugn och stabil person. Han Ă€r eftertĂ€nksam och har kontroll pĂ„ det mesta. 
Visst!! Det finns alltid en risk att nÄgot gÄr fel. Det kan vi aldrig styra över. Men kÀnslan i min kropp sÀger att jag kan vara lugn.

RĂ€ntorna och elpriserna stiger.
Men det skrĂ€mmer inte. 
Vi har allt under kontroll ❀

Ett nytt kapitel i vĂ„rt liv börjar ta form đŸ„°

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0