Gott nytt Ă„r đŸ„ł

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ett Är har gÄtt oss förbi och vi vÀlkomnar 2022 med öppna armar och rena hÀnder.
Vi hoppas innerligt att detta Ă„ret blir bĂ€ttre Ă€n förra. 
MissförstĂ„ mig rĂ€tt, det har hĂ€nt mĂ„nga mĂ„nga positiva saker detta Ă„ret. Men covid har Ă€ndĂ„ varit ett stĂ€ndigt mörkt moln i vĂ„r annars ljusa tillvaro. 

Jag önskar att detta Ă„ret blir ett Ă„r av kĂ€rlek och glĂ€dje. 

Jag önskar att vi tar vara pĂ„ alla fina stunder som vĂ„r vardag skĂ€nker oss. Att vi inte vĂ€ntar pĂ„ att stort ska hĂ€nda utan att vi ser att, det Ă€r de smĂ„ sakerna som betyder nĂ„t. 

Året som gĂ„tt har skĂ€nkt mig nya vĂ€nskaper. MĂ€nniskor som har fĂ„tt mig att uppskatta saker med mig sjĂ€lv, vem jag Ă€r. De har utmanat mig att göra saker bĂ€ttre och har hjĂ€lpt mig att vĂ€xa som person. 
Jag Àr evigt tacksam för detta.

Nytt Ă„r = nya visioner

Ta hand om er đŸŒș

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0