Mitt liv i bilder 😁

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

SÄ hÀr ser det ut!
Mitt liv.

Mitt underbara fina liv ❀

Sommarlovet börjar sĂ„ smĂ„tt lida mot sitt slut. Men innan dess ska vi hinna med lite mer roliga saker. 

Vi ska köra skĂ„ne runt pĂ„ mc och kolla pĂ„ slott. Blir nog i början pĂ„ nĂ€sta vecka. Den ska vi besöka malmömĂ€ssan. De har en vĂ€ldigt intressant utstĂ€llning om Auswitch (tror det stavas sĂ„). 

Det blir en tripp till Liseberg med alla barnen. 
Ja ni hör sjĂ€lv. Det Ă€r en del kvar att göra. 

DĂ€r i mellan sĂ„ njuter jag av att trĂ€na och trĂ€ffa vĂ€nner. 
Jag var hemma hos Christer igĂ„r och tog en fika. Alltid lika trevligt. 
Idag ska jag trĂ€ffa Fia ❀❀
Hon har varit i Frankrike i en vecka men nu Ă€r hon hemma igen. SĂ„ nu kan jag fĂ„ krama om henne. 

Förra helgen var vi pĂ„ Sofiero tillsammans med fd svĂ€rmor och svĂ€rfar. Det blev en hĂ€rlig kvĂ€ll med bra musik och trevligt sĂ€llskap. 

Livet har en roligt tendens att överraska en ibland. NĂ€r man minst anar det liksom. 
Ibland Ă€r det bra överraskningar och ibland mindre bra. Men visst hade lite varit trĂ„kigt om allt bara hade blivit som man tĂ€nkt sig. 
Jag vill fortsĂ€tta bli överraskad. Vill undra och drömma mig bort. Vill gissa om morgondagen. 
Det Ă€r verkligen det som Ă€r att leva i nuet. 

Jag vet att jag varit dĂ„lig pĂ„ att uppdatera er hĂ€r. Men jag ska försöka bli lite bĂ€ttre. 

Ha en underbar fredag mina vĂ€nner đŸŒș

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0